True stories, real results

Aanpak

“Shoot for the moon. Even if you
miss, you’ll land among the stars.”
Norman Vincent Peal

Aanpak

Wat is Native Advertising?

Yuri is partner in Native Advertising. Maar wat is Native advertising eigenlijk? Native Advertising is adverteren met content die matcht met het format, de stijl en de context van het kanaal waarop het zichtbaar is. Het is als lezen over Yuri Gagarin in een ruimtevaart magazine. Logisch dus. Dit zorgt ervoor dat de ontvanger altijd open staat voor je boodschap, met ruim baan voor waardevolle verbinding. Als innovatief merk kun je er niet omheen. Het is niet de vraag of, maar wanneer je als marketeer met Native Advertising aan de slag gaat! Van nice to have naar een absolute need to have.

3… 2… 1… Liftoff!

Het lanceren van een campagne begint bij een bundeling van onze krachten en expertise. Een gezamenlijke verkenningsmissie met de klant is daarom voor Yuri een no-brainer. Het gaat om verbinden. Hierna volgt het bepalen van de campagnestrategie. Wat zijn de doelstellingen en hoe komen we daar? Deze strategie vormt een solide lanceerbasis, altijd gefundeerd op marktdata, consumer insights en trendwatching. Na deze fase werken wij volgens ons 3M model. Off we go!

Match

We zoeken naar de beste fit van medium en doelgroep bij het merk of de campagne, om verhalen vanuit een natuurlijk perspectief te kunnen vertellen. Wij geloven hierbij dat onze creatieve concepten sterker worden als wij media in hun kracht zetten.

Make

In co-creatie met influencers en journalisten zoeken we naar een natuurlijke manier om de boodschap van de campagne over te brengen. Dat is de kracht van native. Geloofwaardigheid is key. Van daaruit zoeken we graag de grenzen op.

Measure

Meten is weten, maar dan moet je wel de juiste data weten en meten. Valsspelers en opgepompte statistieken helpen niemand. Met de juiste data definiëren we met onze klanten succes. Wij stellen KPI’s die aansluiten bij de doelstellingen en meten deze met een onafhankelijke partner. Dat levert een easy-to-read report op met KPI’s, media/marketing ROI en learnings & recommendations.