True stories, real results
Team

Het team

Ons team bestaat uit ervaren media experts en pioniers met de drive om vernieuwende concepten te lanceren.

Wouter Glaser

Wouter Glaser

Wouter Glaser (1983) is oprichter en Managing Director van Glasnost. Voordat hij Glasnost opzette werkte hij bij verschillende bedrijven waaronder TBWA\, TomTom en Hyves. In 2012 richtte Wouter Glasnost op en al sinds het begin zag hij de potentie van betaalde maar wel redactioneel ingestoken samenwerking met media. In de afgelopen zeven jaar was hij verantwoordelijk voor de strategie van diverse native en influencer campagnes. Bij Yuri is hij de drijvende kracht achter dit bedrijfsonderdeel en geeft het verder vorm met z'n moderne visie op native advertising.

Henk Boersen

Henk Boersen

Henk Boersen (1977) is sinds 2013 actief als Managing Partner bij Glasnost met focus op strategie, concept en creatie op de verschillende accounts. Bij Yuri is hij medeverantwoordelijk voor de ontwikkeling van nieuwe formats en het blijvend innoveren van het diensten portfolio.

Sophie Benink

Sophie Benink

Sophie Benink is Media Strateeg bij Yuri en deed voor Yuri ervaring op bij mediabureau's Zenith en Carat. In 2018 werd ze Mediabelofte. Sophie vertaalt onze klantvragen vanuit data en inzichten naar native advertising strategieën en tactieken. Daarbij kijkt zij altijd naar de rol die media speelt in de groei van het merk. Naast haar werk is Sophie 2 jaar board member bij RA*W Advertisers en neemt zij al 2 jaar deel aan de Esprix jury.

Lonneke de Boer

Lonneke de Boer

Lonneke de Boer is Campaign Manager bij Yuri. De liefde voor media is begonnen tijdens haar stages bij VOGUE, Hill + Knowlton en Sanoma. Na haar studie Communicatiewetenschap is zij aan de slag gegaan bij Glasnost, waar zij de wereld van PR heeft ontdekt voor klanten als VodafoneZiggo, Magnum en Nutella. Toen Lonneke de kans kreeg om Yuri verder te ontwikkelen pakten zij deze kans met beiden handen aan, waardoor zij nu naast PR consultant bij Glasnost ook werkzaam is als Campaign Manager bij Yuri.

Adinda Grobben

Adinda Grobben

Adinda Grobben is Content Manager bij Yuri. Ze deed na haar studie Communicatie ervaring op bij VTWonen als Categorie Content Specialist. Hier merkte ze echter dat haar interesse meer ligt bij het opzetten van campagnes en ging aan de slag bij Glasnost als Account Executive. Hier werkt ze voor verschillende lifestyle merken van Unilever en heeft ze zich gespecialiseerd in Influencer Marketing en Content Creatie. Ze kijkt ernaar uit om bij Yuri deze kennis en ervaring in te zetten.

Een carriere bij Yuri?

Toptalent opgelet! Wij zijn de pioniers in native advertising. Dat wil jij toch ook?!